huhu... lame towl aku menyepi..

malas nak on9...
lege towl bile aku dapat mainkan pranan aku sbg seorang ketua fasilitator..
walaupon seseorang tu xbermula dengan 100% perfect, tp aku rase aku da sampai 40%..
macam2 masalah aku.. diri aku rase sepi sangat skarang nie..
kehilangan seseorangyang amat aku sayang mmg teruk rasenye..
ntah la.. someone please help me..
aku da xtew sape nak ngadu.. kak farah aku da balik.. abg aiman pown da balik terengganu..
dan ak, sorang2 kat sini..
missing u, sofie..

3 comments:

  1. didiey ;) Says:

    balikla weyh ;))
    aku ade..

    Posted on 17 Mei 2009 pada 3:41 PTG  

    Sesopie Says:

    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    Posted on 17 Mei 2009 pada 3:47 PTG  

    naqiubex Says:

    Apa kata kamu pergi masak masak ke?
    Saya selalu masak kalau takde org langsung kat umah.. haha :)

    Posted on 23 Mei 2009 pada 10:05 PTG  

Catat Ulasan