1st day with my adopt parents..

huhu…

mule- mule takowt gak nak g sane… ye ar… mane tawu dapat mak ayah yang garang ke… xpown yang jenis umah xtew jamban ke… ha…

perjalanan dmulakan jam 6.30 pagi…

sampai kat temerloh kowl 9.30…

g kemas2, seting khemah, kursi… then, tunggu sampai basah ketiak nie… hahaha… panas seyh..

 

then, kowl 2 da.. kelibat mak bapak yang datang mendebarkan kami dak2 nie… yea ar.. sape x cuak tgk mak ayh yang datang pakai lebai, pastu umo da pencen… *agaknye kot… huhuhu….

 

majlis start. wa… ade awek dari rtm jd pengacara por program nie… masuk tv gak muke aku… hahaha…

dak2 utm pown interprem la… then satu demi satu kampung dapat da anak dyeowang.. aku je x lagi… doa2 x dapat kampung Lebak, sbb kampung nie la paling jawoh skali…da la ceruk banat, dengar cite line pown xde. kedai pown xde. tunggu punye tnggu, last2 aku dapat gak kampung tu… hampeh…

ayah aku yang datang amek aku… gemuk n hitam gak orangnye…muke cam ley wat lawak… tp takot nak tego…

eyh aku lupe nak gatu, aku dapat partner ngan foreigner student… name dye NASIR, dari Yaman…

kering gak cam aku… so no problem… tgk2 dye pown smoker gak… best nie… kenal2, upenye satu pale ngan aku… hurm… berspeaking la aku… tetibe rase terer lak ckap omputeh nie… (*jap, aku nak bangge)

tawu x , ayah aku nie cam pandang slek je kat si nasir nie… mybe takot kowt nak cakap… yea ar… xtawu omputeh ke kan.. then kami sampai kat umah ayah… wa… ley tahan gak ar besha… ingatkan misken, pakai selekeh je kan…

pastu, aku segan2 la kononye nak masuk umah dye… masuk2, mak aii… umah ade aircond la dari depan sampai dapor… stok econ macam kat pintu masuk jusco tuh beb…  sejuk umah… masuk dalam ag, tv plasma 49 inci melekat kat dinding umah… bapak gempak…

aku pown masuk la lam bilik yang dyeowang sediakan kat aku… aku pown kenal ngan anak dye.. lelaki. bawu pas spm. tp kan… macam bapuk ar aku tgk… geli pown ade…da la badan bnyak air… (la… ngumpat lak aku nie)  tp bek orangye… ramah lak tu… nak wat camane… LAYANN…  dye highlight rambut depan kaler ungu n gold… erk…

tp xpe la… bkn adik aku yang towl pown… kalu x da lame kene lempang ngan aku… hhahah

ley tahan gak ar besar umah dye… x caye lak kampung ulu camnie pown ade umah camnie… untung aku… yang best nye, lam bilik aku ade tb, n set karaoke… mmg plan ar kan nak nyumbangkan sore aku…  aku pown wat bodo la kat umah dye, tunggu sampi kowl 7 mlm por xtvt kat kmpung Lebak iaitu ceramah keibubapaan… walaupown aku belom bersedia por rumahtngge ni, kene gak g kang sia2 kene sound ngan cik sharil.. da la aku fuck dye… tang x tahan, ceramah tu patotnye kene g ngan parent nie, tp aku ngan nasir je yang g. orang tue tu mane ilang pown aku xtawu. mesti dye lari g pekan kan tyme tawu ade ceramah agame?? hahaha…. lntak ar…

 

xtually banyak ag aku nak cite sal si nasir n fmly aku nie tp mase x cukup. skunk da kowl due, sok kowl 6 nak mangown da, g jd fasilitator kat sk Abu Bakar..

xpe la, esok aku cite.. aku terpakse save blog nie cos mane nak cari tenet publish menatang nie kan… so… tyme aku da sampai kl nanti bawu dapat publish…

ha, tgk ar sok kalu ade gambar nasir n fmly aku nie aku tunjuk kat kowang k… nyte…

1 comments:

  1. Sesopie Says:

    hahahhaa..

    mlut tew ngutuk owg bkan men ag ea!

    Posted on 26 Jun 2009 pada 12:55 PTG  

Catat Ulasan