Senarai Barang2 yang aku nak beli sem 3/09

Huhu, first skali aku nak beli ape yea?? Hurm… da la duet loan pown dapat cikett…
Better aku list out pe yang aku rase teringin nak beli… huhu…

1. Ink printer kesayangan aku…

Hahah…nie mmg penting tao.. Sebab, aku manyak pakai printer kesayangan aku nie… macam2 aku wat… kadang2 merapu pown ade… da malas sangat, aku taip je assignment aku pastu print out.. Hehe.. Cepat beb…

2. Nak beli Handpone Baru!

Hehehe… takot gak kalu mak aku tawu… mawu x melenting… tapi, nak wat camane, hp nokia 5610 xpress music yang mmg aku sayang tu da barai… uhuhu… cedeyh siot… banyak gile kenangan ngan hp tu… agk nak beli ape yea?? Ak tingin nak angkat SE K850i… kalu x cilap aku ar.. yang tebal2 tue… yang 5 mp… hurm… bukan ape… aku minat kat camera tu je… kalu n95 tu debab sangat… not my taste k!! Wakakaka… agsatu, nokia Xpressmusic yang touch screen tu… hahah… gempak kott…tp harge pown leyh tahan la kan…

3. Reference Book… ehem…=P

Yeap! Reference book… mesti copie cakap "haha, towl ke rossa?!"
Mmg towl… aku nak beli referenca book… sbb aku semangat nak masuk sem baru… azam baru la katekan… sbb, melalui kajian aku, punce aku jadi camne sbb aku nye study berterabur..
xkan asyik nak dapat kedudukan baik je… mesi la cemerlang… tp tgk ar.. Harap2 x hangat2 taek ayam… huhu… aminnn...

4. Nak spend uet sikit por lesen kete… ~vroommm…vroomm..

Hehe.. Kadang2 pkir lawak gak… da la lesen moto pown x abes, nie kan nak amek lesen kete…
Tapi kan, aku rase berbaloi amek lesen kete dulu ar… da la bapak aku ade kete oldskool baekk punye… so, xtew la aku kuar date naek bas je… huhu… yang wat aku semangat nak amek nie, sedare aku yang lagi mude pown da de lesen… waaa..sakett ati… sbb.. Dye pompuan!!

5. Nak g bercuti ngan Laura saye kat Genting..

Hehe… plan best nie.. Gerak ngan abg sdare aku… ramai2 rasenye dalam 4 couple camtu… agpown aku x risau sangat sbb si Laura( Sofie) nie dye kamcing gak ngan abg2 sdare aku.. Maklumlah, nanti jd adik sdare gak kott.. Kitowang mmg plan mende nie dari dulu lagi… sem lepas pown gerak gak genting ngan dyeowang.. Lepak 3hr2mlm kat apartment ria...
Mmg best… sape nak g mintak IC!!! Hahaha..

6. "Nak tambah hardisk lappy aku…" kata rossa dengan banggenye.

Hehe… habis je warranty laptop yang amat aku cintai ini, mmg aku g low yat plaza teros!!! Aku nak tukar kpd 340GB hardisk jenama Western Digital… *ehehe, sbnrnye aku da riki siap2 a few month later.. So harap2 ag murah… huhuhu…


So… kowang lak pe plan dapat pt nnti??? Jgn membazir suda kay!! Nanti last2 sem jd zombie.. Kurus kering… haha… adios...

2 comments:

  1. Sesopie Says:

    w0it!!!

    manyak nyer brg nk beli..

    bby nk sh0pping baju..

    r0mp,p&c0,radi0active..

    ley tman x??

    Posted on 12 Jun 2009 pada 1:20 PG  

    Tarmizi Abd Rahim Says:

    banyak det nak beli brg...
    hahaha~

    Posted on 22 Jun 2009 pada 10:48 PTG  

Catat Ulasan