Sayang,sayang,sayang..



hurm, masih pasal sofie... she's evrytin to me..
kadang2, aku xtawu knape aku da xley jd cam dulu..
seorang yang rileks, always wat bodo je kalu ade boy msg dye..
to me, itu hak individu... aku slalu cakap camtu kat kwan2 aku...
and they all respect me.. "wa..roxa nie sempoi ar..." "ko x takut ko ke org amek awek ko.?"
ayt tu aku balas balik ngan tanpa perasaan...

mmg... tp sejak kebelakangan nie...
aku rase cket ati lak... tp aku kene akui, tu hak dye... aku tawu dye baekk cangat...
dye jge hubungan aku ngan dye sebaiknye...
aku kadang2 rase terharu... banyak pengorbanan dye..
samapi aku rase aku yang bersalah, xlayak untuk dye...

tp pas satu peristiwa yang menyebabkan titik hitam tergelap dalam hidup aku, aku jadi gusar, ragu2.. mmg aku nie x cukup layak ke ntuk dye?? macam2 bermain di fikiran aku.. sebab, kalau da family dye pown da benci aku, aku mmg xtew peluang langsung antuk bersame dye di mase hadapn... runsing aku pkirkan camane nak setel...

pastu, kat myspes ade la sorang kawan pompuan aku nie yang aku mmg kenal dari skolah ag...
aku pown xtawu nape dye tetibe msg aku... dye cakap ayat yang manis2 sampai aku pown terjerat.. ahhhh!!! aku pown bodoh sangat time tew g layan... yea ar.. da la problem besar sampai kne putus ngan gf yang aku paling jage, sayang, spe x tensyen?? mesti nak org dengar kite kan?

aku mmg da putus asa ngan hubungan kami...
tp aku yakin, kitowang still akan bersama lagi nanti... sambung balik sal kawan aku sowang tadi..haa.. ayat dye yang manis2 belaka tew mmg mmbuatkan aku mletakkan satu persepsi negatif terhadap dye.. "budak nie desperate sangt ke??" xpe... aku pown layan2 camtu je la... aku terfikir, baru msg 2 hari da sayang2??

hurm... dak nie bkn yang aku cari...
so i left her without any message langsung.. berbelas2 msg pg tu aku wat bodo je...
then malam tu aku dapt msg dari sofie.. aku tawu aku dalam masalah besar...
aku menyesal sangat2!!
sofie pakse aku tinggalkn dye. tp aku xnak... xtawu sbb ape aku keras hati mlm tu. aku pk balik, macamane hidup aku tanpa sofie di sisi aku.. aku kenang balik kisah hidup kitowang.. mmg x berbaloi ape yang aku balas kat dye... jahat kan aku nie..

suasana kembali reda...
dye da x marah walaupun aku tawu dalam hati dye masih panas ag...
ak paham...

bersambung.....

2 comments:

  1. xallehrazax Says:

    sabar jek laa dude k.

    Posted on 9 Jun 2009 pada 4:54 PTG  

    Sesopie Says:

    i l0ve u laa eby!!

    soo much taw!

    nam0 wat hal agy taw!

    Posted on 9 Jun 2009 pada 6:36 PTG  

Catat Ulasan